Tuesday, November 8, 2011

MARY KAY EYELINER & MASCARA

MARY KAY EYELINER


Formula berkrim dan tahan lama ini meluncur licin apabila disapu tanpa tersekat-sekat atau bergumpal pada sekeliling mata. Ia kalis air, kalis comot dan tahan pudar.
Dimethicone
Membantu mengekalkan kelembutan, kehalusan dan kegebuan kulit.
Polyethylene
Menghasilkan lapisan litupan yang licin pada kulit atau kuku apabila ia mengering.



MARY KAY  LIQUID EYELINER




Aplikator dengan mata „felt‟ dengan formula cepat kering Mary Kay Liquid Eyeliner menambah daya penarik diri dihiasi warna-warna terang yang mudah digunakan dan dapat bertahan sepanjang hari.
Propylene Glycol
Membantu menormalkan dan menghaluskan kulit dengan menambah, menarik atau menyimpan lembapan.
Styrene/Acrylates Copolymer
Menghasilkan lapisan litupan yang licin pada kulit atau kuku apabila ia mengering.

 MARY KAY® LASH LOVE™ MASCARA






Jika anda sedang mencari maskara yang sesuai untuk dipakai setiap hari, maka anda sudah menemuinya. Rahsianya? Berus fleksibel terukir yang mengasingkan dan menyalut secara rata setiap bulu mata, walaupun yang terhalus dan susah dicapai supaya ia segera tampak lebat — tetapi tidak bergumpal

Berus yang fleksibel, terukir khas. Berus ini boleh mencapai bulu mata yang halus, walaupun yang susah dicapai, kemudian menyalutnya dengan warna. Berus ini memaparkan ―jejari‖ panjang pendek yang dijajarkan untuk mengasingkan bulu mata. Jejari pendek mengeluarkan jumlah formula yang sedang elok sementara yang panjang akan menyikatkan formula itu ke atas bulu mata, meratakannya. Berus ini juga direka untuk mengelakkan penggumpalan. Kompleks eksklusif menambahkan lembapan kepada bulu mata. Panthenol Pro Complex yang eksklusif mengandungi dua ramuan — Pro Vitamin B5 dan phytantriol — yang selalu digunakan bersama-sama dalam produk penjagaan rambut. Formula ini juga diperkaya dengan vitamin E, terkenal dengan faedah perapiannya..



MARY KAY ULTIMATE MASCARA





Semua formula maskara Mary Kay menampilkan teknologi Smart
Wiper untuk memberi palitan tepat bagi ilusi bulu mata yang panjang dan lebat – tanpa kesan bergumpal. Jadi, anda tidak perlu mengepam berus maskara keluar masuk daripada botol atau memusingnya berulang kali. Reka bentuk Smart Wiper menyempurnakan tugas ini untuk anda.






No comments:

Post a Comment