Friday, October 14, 2011

ACNE_PRONE SKIN

Ujian klinikal menunjukkan bahawa Mary Kay system for Acne prone skin membawa hasil dalam masa 3 hari sahaja.produk ini berkesan kerana ia dirumus untuk mengendalikan kitaran akne.

  • sesuai untuk sesiapa yang menghidap akne ringan hingga sederhana boleh menggunakan mary kay system for acne prone skin.
  • dirumuskan dengan 2% asid salisilik. produk ini menembusi pori untuk membersihkan minyak dan daki terperangkap, membantu membersihkan kecelaan akne dan mengawal minyak berlebihan. semua produk ini mengandungi botani seperti canadian willowherb, sea heather dan burdock root
  • ia memastikan pori tidak tersumbat apabila minyak dihasilkan. ia mengembara ke atas dan keluar melalui pori untuk melincirkan kulit, tetapi dalam kes kulit yang mudah diserang akne, sel kulit mati yang biasa tanggal begitu sahaja telah terkumpul didalam pori, memerangkap minyak didalamnya, clarifying cleanser for acne prone skin dirumus untuk menanggalkan kulit mati di permukaan daripada pori.
  • ia membantu mengurangkan minyak yang berlebihan.

*  kesabaran dalam penggunaan produk ini mesti ada.baru la dapat membuahkan hasil yang baik.
* dulu saya guna mary kay ACNE_PRONE SKIN sebagai permulaan untuk menghilangkan jerawat.bila guna.memang dia buang semua minyak yang ada.dan mengeluarkan semua jerawat yang tak keluar habis.memang kita akan rasa tegang dan tidak selesa.time tu lagi seminggu  nak raya..mau menangis tengok muka berjerawat teruk.tapi itu hanya sementara sahaja.Alhamdulilah dalam masa seminggu sebelum raya, semua jerawat yang tumbuh banyak tuh, dah hilang..memang malu.tapi sabar jela kejap :)



No comments:

Post a Comment